Oppgitt over at jeg er oppgitt

I dag tror jeg jammen meg at jeg har stått opp på helt feil bein, jeg er ikke i dårlig humør egentlig, bare litt oppgitt over alt og ingenting. Jeg må nødt til å finne på noe koselig i dag tror jeg, prøve å snu dette. Er det noe jeg ikke liker så er det å føle det slik når jeg har absolutt null grunn til det. Jeg tror nok at jeg er litt lei bare alt, disse 2 siste årene har vært lange på en måte må jeg si.

 

Det blir som jeg bestemmer meg for at det skal bli! Det er ganske kjipt at jeg blir oppgitt over at jeg er oppgitt.

 

Kanskje jeg skal dra å kjøpe årets julekule, det er jo noe som skal gjøres uansett snart og luft er en ting som hjelper på det meste. Hver dag er ikke lik, det er nå en ting som er sikkert og visst. Men, det er førjulstid, det er tent lys for både glede og håp så jeg rister det av meg. Denne dagen skal bli bra og så lenge tanken på det er på plass så tenker jeg det ordner seg. Ha en fin dag alle sammen ✨

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

8 kommentarer
    1. Jo, det er faktisk grunn til å føle på en oppgitthet sånn det er blitt nå.. – Og jeg tror det er viktig at vi erkjenner disse negative følelsene, og gir utløp for de når de dukker opp.
      Samtidig, så er det nok også riktig, som du sier, ikke å la de få ta overhånd på noe vis. Så jeg tror på den gyldende middelvei ved å erkjenne følelsen, for så å kjenne på, og erkjenne de tanker og/eller forhold som ligger til grunn (selv om de på ‘papiret’ syntes irrasjonelle). Da har de imidlertid ‘gjort sitt’, og det kan være greit å ta grep for å få bukt med de om de ikke ebber ut av seg selv. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg