Opphengt i egen puls!

Jeg har jo fått meg apple watch, og jeg prøver å venne meg til å faktisk ha en klokke på meg for tiden. Ville ha den mest for å få registrert alle skritt jeg tar hver dag. Jeg har telefonen ofte med meg, men ikke opp og ned trappene her når vask settes på osv. Og jeg er jo på beina STORT sett hele dagen så kjekt å få med seg syns jeg da.  

 

Men, det jeg er opphengt i er jo den forbaska pulsen og det er rett og slett slitsomt så jeg håper virkelig at jeg ikke bryr meg om det etter hvert.  

 

Det er kanskje sånn det er i starten, ikke vet jeg for jeg har ikke hatt på sånn før. I dag så må jeg sette meg litt mer inn i den da den plinger hele tiden for snap, insta, facebook, ja u name it. Bortsett fra at jeg er opphengt i egen puls for tiden så er det fredag og sola er på vei opp så dette blir en bra dag kjenner jeg.

Ha en fin fin dag alle sammen og juhuuu det er helg  ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

15 kommentarer
    1. Har ikke hatt ei sånn klokke, da..men regner med at du blir å klare å ignorere den pulsen etter hvert som du blir vant, ja 😊
      Ha en riktig flottersfin fredag ❤️ Klemmerz fra nord

    2. Fredag og sol er bare lekkert!
      Her er det også fare for litt sol… men ikke før på ettermiddagen tror jeg hehehe Men været overrasker jo ofte…

      Den pulsen ja… jeg hadde blitt småtullete av slik klokke… men det er jo morsomt å følge med på også da. Jeg hadde som sagt før en gang, en FITBIT da jeg var på det mest aktive – og den stod av seg den 😀

      Lag deg en fin fin fredag 🙂

      1. Ja perfekt kombinasjon ☀
        Jeg får satse på at det faktisk bare er nå i begynnelsen det er slik eller så får jeg jo kjøpe en skritteller ene og alene for den grunn hehe. Men, trøster meg med at pulsen ihvertfall er normal hehe.

        Takk det samme til deg, ha en strålende fredag ❤

    3. Artig med ny duppedings, da 😀 Jeg hadde nok ikke vært opphengt i skritteller, siden jeg går lite… men kanskje pulsen, ja. Mange som går rundt med slike klokker, så må jo være mulig å venne seg på dem. Blir spennende å høre hva du finner ut. 🙂

    4. Hihi, kjenner meg litt igjen! Jeg kjøpte meg en Garmin med masse opplegg på… og jeg er opphengt i puls, skritt og antall etasjer….! Men jeg har kobla ut at den plinger på alle “telefon-varsler” for ellers hadde jeg nok blitt (enda mer) sprø….! Kos deg med engasjementet, du! Klemmer <3

      1. Ja må gjøre det jeg å, har ikke hatt tid i dag så den har plinga stort sett hele dagen. Men den pulsen henter jeg frem å ser på ofte, men kanskje ikke like ofte som i går, så det er jo bra!

        Klem ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg