Optimister skaper håp

Jeg går med en høstfølelse inni meg og det liker jeg ikke, det er tross alt starten på juli. Kvelden i går ble tilbragt på sofaen med lukket verandadør og det er jo ikke slik det skal være. Eller jeg er glad jeg endelig kan lukke døren i den forstand at det er en måned siden sist vi kunne det pga ødelagt dør. Men likevel, hvor blir det av de varme sommerkveldene jeg har lengtet etter? Jeg vet at det ikke er noe man kan gjøre med været, så det får jo bare være som det er. Viktigste er å kose seg uansett, ikke sant? 

 

“Optimister skaper håp. Vi trenger mennesker som håper. Optimister skaper tro. Vi trenger folk som tror at det går. Optimister skalper bevegelse mot det positive og det umulige. Da kommer vi lenger enn vi trodde da vi begynte.”

 

 Og når det kommer til det å kose seg uansett så er vi gode på det, alt kommer an på innstillingen og jeg kan ikke si annet enn at den er god. I dag stikker vi en tur til Sverige, håper bare vinden løyer. Tross alt ferieuke, så noe må vi jo gjøre føler jeg. Mye av våre planer har gått litt i vasken pga feilberegninger. Tror vi begge trenger et kurs i matematikk hehe. Men, forhåpentligvis får vi dratt på vår planlagte tur i høst. Planer kan endres heldigvis. Håper sommeren behandler DEG godt.

Ha en fin dag

allura-font

 

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

14 kommentarer
    1. For meg er det greit som det er, da sliter ikke dyrene. Men plantene på balkongen går det trådt med, det liker jeg ikke. Tar meg i å tenke at jeg burde dra til et gartneri utenfor byen eller noe å kjøpe en stor plante for å friske opp. Men nå er det buss for tog alle veier, og fulle busser som stopper hundre ganger på en kort strekning stappfull av folk, blir dårlig bare med tanken.. elsparkesykkel er ikke det mest gunstige heller hvis en skal kjøpe med seg en busk 😂

      1. Godt for dyrene ja helt klart. Æsj, buss for tog er no dritt,spesielt i din situasjon siden du blir dårlig. Kanskje litt vanskelig med sparkesykkel, ser den ja selv om jeg måtte forestille meg deg på sparkesykkel med ei svær plante🤣

    2. Sommeren behandler oss her godt i den forstand at vi ikke blir uten vann…det har- og skal regne. Men som du skriver, håpet…, jeg håper på sol og varme.
      God tur til Sverige, håper det blir en nydelig tur :).

      1. Litt regn innimellom er godt OG nødvendig. Men mest sol, sommer og fine dager i håpet mitt🥰 Godt sommeren behandler dere godt

        Takk, vi har hatt en flott tur❤

    3. Her synes jeg det har vært så varmt at jeg er kjempefornøyd med at det er bare 21 grader ute 🙂 Skal rusle meg en tur. Liker ikke så godt sånne HETE dager jeg. Men sol og sommerfølelse liker jeg. Bare ikke FOR varmt 🙂 Kos deg <3

    4. Sender dere massevis av overflødige solstråler fra Spania. Her er det 36 grader i skyggen i dag, og mer enn nok sol! God tur til Sverige! 🙂

    5. Vi er også gode på å kose oss uansett, men det er litt trist at begge de fine sommermånedene regner bort, og ikke kommer mye over 11°
      Så vi har dører og vinduer lukket, varmepumper på, og i tillegg fyrer vi litt i vedovnen 😀
      Og lager pizza istedet for å grille 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg