Øvelse gjør mester

Jeg har forsøkt et par ganger, men jeg har ikke fått det til akkurat slik som jeg ønsker. Men mitt mål er å klare å lage perfekte makroner. Øvelse gjør mester, det vet vi jo. Det gjelder bare å ikke gi opp så blir det nok bra til slutt. Det har jeg ihvertfall hørt, så da stoler jeg på det. For det første så er disse søtsakene kjempegode, så er de jo flotte å gi bort i gaver også.

 

Makroner er småkaker laget av eggehvite, kvernet mandel, melis og sukker. Makroner er runde, kuppelformede kaker med flat bunn, noen cm i diameter, med en relativt fast overflate og – avhengig av variant – et kornete, luftig eller mykt innhold. Vel, slik har ikke mine blitt noen gang! 🤷‍♀️

 

Jeg liker slike utfordringer, jeg liker å lære, men jeg liker dårlig å feile. Og det er noe jeg har gjort mer enn en gang når det kommer til makroner. Men jeg liker også dårlig å gi opp, så derfor skal jeg prøve litt til. Akkurat der har jeg heldigvis en stor fordel. Fordi jeg har tålmodighet nok, selv om at også den kan bli satt på prøve innimellom. Da gjelder det å ta en pause så går det fint igjen.Ha en fin dag

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

2 kommentarer
      1. Vel, det er slik de SKAL se ut, mine egner seg ikke på trykk hehe. Nei, det er ikke alle som gidder og det er jo bare slik det er. Håper du har det fint og ha en herlig dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg