Påfyll av kjærlighet

Regnet har øst ned i hele dag, det har vært grått og kvelden kommer fort for tiden. Plutselig så er det helt mørkt ute, det er på en måte veldig koselig også for da kan man tenne lys lenge. Jeg aner ikke hvor mange stearinlys jeg har rundt omkring her, men det er mange og jeg elsker det. Og selv om at jeg ikke setter meg ned på dagtid og ser på julefilmer hver eneste dag så har jeg dem på i bakgrunn. Det gir god stemning i huset. Jeg forsøkte meg på en julefilm på sofaen på dagen i går, men det endte med 2 timers powernap.

 

Jeg er så glad for at jeg har gode venner i mitt liv, det setter jeg så utrolig pris på.

 

I dag har jeg hatt en så utrolig fin dag, for i dag har jeg møtt mine venninner på lunsj. Hvert år møtes vi til lunsj for å bytte gaver og vi kunne jo ikke la være å gjøre det i år. Det er ganske så lenge siden jeg har vært sammen med dem så det var etterlengtet. Vi var på La Scala og spiste og bare det å være sammen med dem var så godt til en forandring. Smittevern var helt i orden og da roer jeg meg litt også, det var godt med litt påfyll av vennekjærlighet fra dem og det får meg til å glede meg ekstra mye til normale dager, og de vil komme, det vet vi jo.

Nå er jeg i gang med å få orden i alle gavene, sortere og dobbelt sjekke at jeg har fått med meg alt. Så skal det lages en liste med hva vi må handle inn av mat. Ellers bortsett fra det så kjenner jeg at jeg har full kontroll på alt og det er godt, da blir det en førjul uten dager med stress, men med masse kos. Og julen, det er en tid hvor jeg virkelig koser meg, jeg elsker atmosfæren, fargene, varmen i hjemmet og alt julen fører med seg.

Håper dere nyter dagene før jul, det gjør jeg

juanita-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg