Påsken skal jo ikke BARE huskes som en pandemi

I går kveld så dro vi på butikken for å gjøre oss ferdig med påskehandelen, og det er så utrolig godt å ha gjort allerede nå. For nå har vi det vi trenger frem til 16 april og slipper å tenke på verken pålegg, middager eller bakeingredienser. Må bare en svipptur å kjøpe karbonadedeig da det var helt tomt. Corona eller ei så regner jeg med det blir folksomt i butikkene nærmere påske så da er vi ihvertfall ikke en av dem.

 

Måtte gi etter for lammestek, jeg er ikke så glad i det men påske er påske.

 

Det å handle inn for lang tid hver gang er noe jeg SKAL fortsette med etter påske, for det blir helt klart billigere å handle på denne måten enn å fly i butikken annenhver dag. Dessuten så er det jo så godt å ha planlagt middag for så mange dager enn å måtte vri hjernen daglig for å finne ut hva man skal ha til middag. Nei, den tiden er forbi… sier jeg…. igjen….. !

Jeg var sikker på jeg hadde litt påskepynt på loftet, men vi finner ikke en eneste kylling eller noe. Det er litt irriterende, for nå mer enn noen gang er det viktig å pynte opp. Påsken i år skal jo ikke bare huskes som en pandemi, vi skal jo også lage gode minner som vi kan huske tilbake på.

 

Av natur er alle mennesker like, men i handling er de svært forskjellige.

 

Så vi har kjøpt noen gule lys ihvertfall og en liten kylling. Tulipaner og litt gule puter som jeg har liggende skal også på plass før påske og da er mye gjort, hyggelig skal det ihvertfall bli. Hva hjelper det å sutre for at påsken ikke ble som planlagt, da gjelder det bare å planlegge på nytt.

Ønsker dere en fin dag 😊

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

2 kommentarer
    1. ÅÅå, jeg er så enig med deg Lene. Vi må gjøre det ut av den som den KAN bli 🙂 Jeg skal også kjøpe litt blomster etc. Jeg har ikke brydd meg spesielt om blomster før, men nå har jeg begynt å kjøpe litt…Litt pga coronaen, og litt pga at da minnes jeg mamma litt 🙂 Fordi hun var så glad i blomster 🙂 Har handlet litt jeg også,men må nok dit igjen for mer mat 😀

      1. Ja vi må jo bare gjøre det, vi får det ikke bedre enn vi gjør det til selv. Åh det er en koselig ting å gjøre Frodith, kanskje det gir deg mersmak ang blomster, det er jo vakkert med fine blomster og enda vakrere om det gir deg gode minner om mamma’n din <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg