Pause i jakten på lykken

I går tok jeg helt fri fra bloggen, jeg hadde rett å slett ikke tid til å sette meg ned å skrive. Men slik er det noen dager, og det gjør ingenting. Jeg har sovet bare 4 timer i natt, men føler meg forbausende opplagt, jeg er litt gira i kroppen så det er kanskje derfor. Men det er bare slik det er innimellom.

 

Av og til gjør det godt å ta en pause i jakten på lykken og bare være lykkelig

 

Vi fikk endelig lys i utelampene i går også og herregud så mye det har å si for utseende på huset. Ikke bare det, men det ble så koselig på verandaen. Vi må sette opp 4 lamper til på andre siden, så blir det helt perfekt. Det eneste som irriterer meg skikkelig nå er det forbaska party lyset i bassenget.

Når jeg finner ork og energi til det så skal jeg støpe ferdig rundt kjellervinduene og få malt muren. Akkurat nå har jeg IKKE lyst til å sette igang med det i det hele tatt. Alt til sin tid! I dag skal jeg bake litt, så skal jeg rydde litt og vaske litt klær innimellom slaga. Gjøre litt her og gjøre litt der.

 

Håper dere får en fin dag

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

4 kommentarer
    1. Så fint det ble med lys😃
      Det hender man må ta en bloggfri da ja, men det er jo helt i orden.

      Det ser ut som vi har omtrent de samme planene for dagen i dag😊
      Kos deg😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg