Perfekt fra start til slutt

Dagen i går ble perfekt fra start til slutt, det var sanger, quiz, masse latter og sang. Rune serverte den beste kyllingsuppa jeg for min del har spist. Været var på min side og solen sendte sine stråler ned på oss, jeg er egentlig veldig glad for at varmen som har vært i dag ikke var i går. I dag har nemlig tempen vært på 45 grader i sola, hvis det hadde vært i går, da hadde vi krepert. Nå er jeg ferdig feiret for denne gang og jeg sitter igjen med et fornøyd hjerte.

 

Jeg fikk mye fint i gaver på disse 2 feiringene. Som en babyliss style mix, utrolig kjekk med mange deler til både retting, krølling og bølging av hår. Penger, gavekort, iskaffe, smykke, ring, øredobber, moet, blomster, prosecco, et tilbehør til kenwood’en min, vase, kakefat, såpe, krem og håndkle. Hokasko x 2 og et hjertetre. Så i morgen blir det planting av det i hagen. Og det aller mest overraskende av alt var at Pappa (som bor i Tromsø) kom uten at jeg visste det, da var jeg nesten på randen av å hulke litt. Det gjorde meg så glad og det betydde mye.

 

Både mamma, søstra mi og mamma’n min bakte kaker så det slapp jeg. Det var godt, det er nok å styre med til slike feiringer. Jeg er sliten i dag, jeg er trøtt og nå er det nok festing for en stund. Men, som jeg har kost meg, både den 14 august og i går. Jeg har en utrolig fin gjeng rundt meg som jeg er kjempeglad i. Og jeg kan ikke få sagt hvor glad jeg er for alle i mitt liv. Nå skal jeg finne en film, krype opp i sofaen og gjøre mitt beste med å holde øynene oppe. Det blir jammen meg ikke sene kvelden i dag, det er ihvertfall sikkert. Håper DIN helg har vært topp også ❤

Det så ikke slik ut i dag for å si det sånn!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

4 kommentarer

Siste innlegg