Planlegging er nøkkelen, men….

Jeg kan ikke si at jeg er så flink til å planlegge, men jeg vet at i mange tilfeller så er det utrolig lurt. Å tenke det er en ting, praktisere en annen. Man skulle ikke tro at man skulle behøve å være en rakettforsker for å planlegge dagene sine. Men det virker nesten slik for meg innimellom.

Jeg elsker notatbøker, og har alltid vært glad i å skrive ned ting, men jeg bare surrer med dem og spørsmålet jeg ofte spør meg selv er: “Hvor er boka mi?” Ja, jeg har en plass til den, men så henter jeg den, skriver i den ute for eksempel, og dermed legger jeg den bare en plass når jeg er ferdig. Bra planlegging, NOT!! 🙃Så nå skal jeg gå til innkjøp av notatbøker som BARE skal inneholde mine ting, mine private notater, mine planer. Ikke handlelister, kakeoppskrifter og andre ting. Så da har jeg jammen meg en plan, ikke verst.
Ha en fin fin dag, håper du har bedre vær der du er, her er det grått og trist i dag, men jeg smiler for det 😊

-Lene- 🌷

4 kommentarer

Siste innlegg