Planlegging er nøkkelen

Er det ikke det ene jeg styrer med så er det det andre og det er nettopp slik jeg liker det. Så i kveld har jeg begynt med å tørke appelsiner som jeg skal ha på kransen min bl.annet. Det jeg ikke helt hadde sjekket godt nok var tiden de skulle være i ovnen. Men, jeg skal nok holde ut en liten time til før natta, det må jo gjøres ordentlig.

 

Planlegging er nøkkelen

 

Så i morgen tror at neste brett skal inn tidlig på morgenen! Dagen i dag har gått unna, jeg har fått orden, jeg har vasket både litt hus og klær og vi har vært litt på farta. Du vet de vasene jeg malte her om dagen, de malte jeg på nytt i dag. Ble ikke helt tilfreds med fargen, så da dro jeg frem svartmalinga og NÅ er jeg fornøyd.

Ha en god natt ❤

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg