Preget av ensomhet!

Jeg har brukt hele dagen på å pynte juletre og jeg er fortsatt ikke ferdig. Blir sliten mellom hver kule jeg henger opp, det er jo normalt da kan man si. Uff! Har spist ei brødskive og en mandarin i dag da, det er ikke verst. Men det verste med alt er at jeg kjeder vettet av meg og siden jeg ikke har fått noe svar på den negative testen så kommer ingen innom heller. Det er fullt kjør her med besøk døgnet rundt ellers skjønner dere så overgangen er SVÆR!

 

Husker før jeg, når folk ringte til hverandre å skravla og greier. Da man måtte lade telefonen opptil flere ganger daglig, nå holder det med en gang i uka nesten. En god tid å se tilbake på det og med tanke på strømprisene så er det kanskje greit at telefonen trenger sjeldnere lading.

 

Uansett så håper jeg at jeg skal få gjort ferdig treet i stua i dag, nå kom det en skadet mann hjem fra jobb også og det er jo ikke bra. 2 nede for telling her i huset, da er det på tide at jeg blir helt frisk vet jeg. Så jeg får snu på humøret mitt som har blitt litt preget av ensomhet i dag og være “glad” for at han er hjemme lenge før tiden. Jeg har i hvert fall laget middag i dag da, det er første gangen på en stund. Herfra går det bare fremover, det har jeg troen på.

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

4 kommentarer
    1. En riktig god bedring og jeg regnet med at du er frisk til julen. Jeg har ikke begynt med juletre enda kanskje jeg skal gjøre det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg