Prinsesse Märtha og Sjaman Durek.

Hvorfor kan ikke alle få elske den de vil? Helt utrolig at man skal bry seg så mye at man skriver stygge ting. Si fra deg prinsesse tittelen sier noen.. why? Hvorfor i all verden skal hun det? Fordi hun har funnet seg en kjæreste? Javel, så elsker Prinsesse Märtha Louise sin Sjaman Durek. Er det noe verre enn at jeg elsker Rune? Ser ikke forskjellen jeg. Love is Love!

På hvilken måte har vi mennesker grunn til å mislike det? De elsker hverandre, kan ikke de bare få lov til å gjøre det da uten at så mange har meninger om det. Mest sannsynlig så tror jeg ikke de 2 vil påvirke noen av våre hverdager negativt, så hvorfor skal noen påvirke deres? Det er så absolutt greit å ha sine egne meninger om alt mulig, men i mitt hode så har ikke kjærlighet noen grense, alle fortjener å elske den de vil og den hjerte ønsker.. lenge leve kjærligheten og lykke til i fremtiden ❤

Ha en fin dag videre

-Lene- 🌹

 

4 kommentarer
    1. Jeg tror nok mange synes det er greit at man får være kjæreste med den man vil. Jeg får mest inntrykk av at folk reagerer på prinsessen som bruker tittelen sin i forhold til salg, og at hun da blander roller. Hun er født i den familien hun er, og da er det noen begrensninger i forhold til DET. Men ellers, elsk hvem du vil 🙂

    2. Jeg har også forstått at dette dreier seg om komersiell virksomhet og ikke kjærligheten til Durek:-) Tror de aller fleste støtter henne i å være sammen med hvem hun vil som prinsesse. Men det har vært en debatt rundt å markesdføre deres virsomhet med navnet princess and the shaman o.l. slik har jeg forstått det hvert fall.

      1. Ja det er mest det det går ut på i media.. men leste kommentarene på hennes instagram…der går det i begge deler.. men dere har nok rett i at det er hennes rolle det er størst fokus på 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg