Prisene på olje og energi kan stige

Jeg har mine morgenrutiner og starter alltid dagen med å sette på kaffe, så er det min runde på sosiale medier, vg, op, blogg, snap, en svipptur innom fb og instagram. Det er sjeldent en koselig opplevelse å gå inn på vg, ikke mange gladnyheter der. Og i dag var det egentlig bare svarte bakgrunner og krig som tydeligvis er i gang. Er det ikke det ene så er det det andre i verden, blir gal av alt dette. Kan det være så vanskelig å løse en konflikt uten å måtte bombe byer?

 

Når det er konflikter i verden som mellom Russland og Ukraina kan det føre til økonomisk usikkerhet og ustabilitet. Prisene på olje og energi kan stige fordi etterspørselen øker og aksjemarkedet kan få nedganger. Vi trenger ikke akkurat det for tiden heller. 

 

Jeg vet at denne konflikten mellom Russland og Ukraina går mange år tilbake i tid og at det var et tidsspørsmål fra Putins side. Liker ikke krig og oppsøker ikke nyheter om det, men man kommer seg jo heller ikke unna. Drittkrig! Godt jeg har en fredelig morgen her i huset i hvert fall. Så får man bare satse på at denne krigen som nå er i gang ikke vil gå utover oss her i Norge, men man vet jo aldri nå til dags.  

Ha en fin torsdag 🥰

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer

Siste innlegg