Prøve og feile er en del av livet ikke sant?    

Sånn egentlig så er jeg en ganske bestemt person, men jeg kan også være den mest ubesluttsomme til tider. Jeg aner ikke hvor mange runder jeg har gått med meg selv ang hvilket vindu vi skal ha på badet. De gamle er fra 1973 så det var på tide med utskifting av dem. HELDIGVIS så kjenner R meg såpass at han er klar over at det kan bli litt kjøp, bytte og nytt kjøp på enkelte ting. Men, jeg er den som tar meg av byttedelen, så han slipper jo det i hvert fall. Til slutt så blir det bra og NÅ er vinduet som vi skal ha i hus. Prøve og feile er en del av livet ikke sant?

 

Jeg er så glad for at vi begge er så glad for prosjekter her i huset, det gjør alt så mye mer moro 

 

Nå er vi i hvert fall i gang og det er bare så utrolig deilig. Frem til nå har vi beholdt toalettet og vasken inni det ribba badet, men i dag forsvinner den og resten av veggene og gulvet skal rives ut. Heldigvis så har vi et bad til, så det blir ikke noe problem. Spennende tider i hvert fall! Denne uka som har gått har det vært så utrolig mye å gjøre og jeg har måttet skyve bloggen litt til side, det gjelder også det å få lest blogger og det føler jeg på. Men, livet skjer og da må det bare bli sånn innimellom. Det blir litt bedre neste uke, da skal jeg komme meg helt tilbake på bane igjen.  

 Har DU det bra? 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

6 kommentarer
    1. Joda, prøving og feiling må til – på mange områder i alle fall 😊
      Og ingen dager eller uker er like, så den blogginga må man bare ta som den kommer, tenker jeg.
      Takk som spør – jeg har det faktisk veldig bra jeg ❤
      Lørdagsklemz fra nord

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg