Prøver å skifte fokus…

Samtidig som jeg sitter her og er nervøs for dagens tannlege time så prøver jeg å tenke på noe annet, noe som er viktigere å tenke på selv om at jeg syns synd på meg selv i slike sammenheng som dette. Jeg prøver å skifte fokus og tenker på det jeg selv skrev for ikke så lenge siden om å klage, om å sutre for småting.

For dette er jo egentlig bare småting, dette er en dråpe i havet i forhold til hva mange andre går igjennom hver dag. Jeg skal til tannlegen bare, jeg kommer ut derfra med en frisk fin tann, jeg får ingen varige men og heller ingen bivirkninger av dette.

Fornuften min sier at jeg skal tenke fornuftig, glede meg til å få dette gjort og heller tenke på det at jeg er heldig som får fikset en ødelagt del av meg. Og heldigvis har jeg en god evne til å lytte til den fornuftige siden, så nå ser jeg heller frem til å bli ferdig, enn å grue meg til å starte. Litt nerver har jeg, men det er vel bare normalt.

Så ønsk meg lykke til, kan hende jeg trenger det 🤞

Ha en fin dag
signature-fonts
Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

4 kommentarer
      1. Takk søte deg, ja jeg holdte på å gå på veggen, men det gikk jo fint.. selv om at det er helt forferdelig å ligge med munnen åpen i 1,5 time. Sprøyta var vondt, men det gikk bedre enn forventet. Takk for omtanken ❤❤

      1. Det er IKKE noe gøy nei og spesielt ikke når han sier at han neste gang om 4 uker skal ned i samme tanna igjen å hente ut antibiotika “kluten” han plasserte i bunnen 😱😱 så joda, om 4 uker skal den borres opp igjen.
        Klem 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg