Prøver å unngå det

Dagen i dag har vært ganske så lang kjenner jeg nå, jeg sto opp i 7 tiden og har sovet godt hele natten. Var litt spent på om formen skulle forverre seg gjennom natten, men heldigvis ikke. Formen i dag har vært ganske ok, bortsett fra hodepine og svimmelhet. Jeg har slappet av stort sett hele dagen så det er godt, faktisk så tok jeg med meg tepper. kryssord iskaffe og brus ut på plenen, det har ALDRI skjedd før. Men, det skal skje igjen!

Late dager er virkelig det beste når man ikke er i slaget. Og jeg har bestemt meg for å ta det rolig i noen dager nå for det siste jeg ønsker er den slitenheten jeg hadde etter forrige gang. Prøver å unngå det nå selv om at jeg tror jo ikke jeg kan påvirke det, men lov til å håpe.

Sovna til og med noen minutter ute i sola, det var godt og et godt tegn på avslapping. Det er nemlig ikke verst bare det til å være meg. Nå blir det pysj, tv og en helt rolig kveld videre. Håper dere har en fin helg❤

allura-font

 

 

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

18 kommentarer

Siste innlegg