Pust dypt, ta sats og hopp i det!

Noen dager så er det slik at det gjør meg ingenting at jeg evt må kjøre til byen 2 ganger fordi jeg glemte noe. Eller på butikken for den saks skyld. Andre dager så er det å kjøre for å handle like tungt som om man skulle besteget et høyt fjell. Merkelig hvordan vi er satt sammen. Hva er det som er så vanskelig med å dra handle 4 ting liksom. I dag er nemlig en slik dag og jeg har utsatt det allerede i mange mange timer.

 

Pust dypt, ta sats og hopp i det!

 

Jeg vet jeg MÅ, for jeg må hente en pakke på posten og handle litt brød og melk. Det er ikke verre enn det og det tar ca 20 minutter så er det gjort. I det siste så har jeg merket at det er spesielt mandager jeg har det slik, og jeg håper ikke jeg er alene om det. Er det dette man kaller blåmandag? Vel i såfall så skal jeg kvitte meg med den og skaffe meg en rosa mandag, de er mye triveligere.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg