Redd for at dere blir lei

I det siste så føler jeg at jeg har vært dårlig på å produsere blogginnlegg. Jeg har også vært dårlig på å lese og kommentere andre blogger og grunnen til det er at nesten hvert eneste ledige minutt har gått til snekring. Og det er ikke akkurat nødvendig å skrive om det hver eneste dag. Da er jeg redd for at dere blir lei av å komme innom bloggen min, og det vil jeg ikke ha noe av.

 

Dette er jo en plattform hvor jeg skriver om mitt liv, men jeg vil ikke at mine innlegg skal handle om akkurat det samme hver dag. Men nå begynner det å nærme seg en ende på dette prosjektet og det er egentlig litt godt. Så da kommer jeg sterkere tilbake. Men jeg må si jeg er glad for alt vi har fått gjort denne våren, klapp på skuldra til oss.

 

Det skal bli deilig med en frihelg nå selv om at det skal regne hele helgen, men litt regn skader ingen. I dag har jeg ellers vært sammen med mitt barnebarn i noen timer og det var så koselig. Jeg koser meg så utrolig mye når jeg kan ligge på gulvet å leke med henne, det gjør virkelig dagen min.

 

Som jeg skrev i går så glemmer jeg litt innsiden av huset når vi er ute hele dagen, men i morgen så er planen min å vaske hele huset. Det trengs og det skal bli så godt å få det gjort nå. Jeg setter i gang når jeg står opp så blir jeg ferdig før kvelden kommer.

 

Høy musikk og nye kluter, perfekt! Gleder meg til duften av nyvaskede rom, finnes det noe bedre. Ja, det gjør det faktisk, legge seg i rent sengetøy helt nydusjet. DET er det ikke mye som slår. Håper dagen din har vært fin og at du også skal ha frihelg.

(Oppdatering, yr har ombestemt seg, på lørdag blir det knallvær, der røyk den frihelgen hehe)

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg