Resultatet ble som forventet!

Det skal ikke så mange ting til for at man kan få til noe pent i mine øyne ihvertfall. Så, i dag har jeg laget ting i hele dag bortsett fra litt pauser med handling og matlaging. Herlighet som jeg koser meg med dette, det gjør meg ikke noe å sitte å jobbe med slikt i mange timer. Spesielt ikke når jeg kan si at resultatet ble som forventet! Så ut av dette som du ser på bilde inkludert limpistol laget jeg dette. Hvilke lys man bruker er jo litt opp til hver og enkelt, disse var de elektriske jeg hadde og de passet jo fint inn, jeg syns de ble kjempefine.

Rart med det når man koser seg med å kreere noe så har jeg liksom ikke lyst å bli ferdig. Selv om at det er litt ok å ha tid til andre ting også. Pimpa opp en krans mamma hadde liggende også som hun ikke likte så godt, men som hun var veldig fornøyd med når jeg var ferdig. Det er koselig må jeg si!

Nå gjenstår det bare å lage den store konglegreia (vet ikke hva det heter) så tror jeg kanskje jeg er litt ferdig med å lage ting ting jul. Da er det på tide å begynne å lage snacks, kaker og sånne ting, det er moro det også. Baker du alle syv slagene? Det gjør ikke jeg, spesielt ikke i år. Håper dagen din har vært din, som du ser så har min vært kjempefin og det er et hemmelig prosjekt på gang også, men det skal vi snakke om en annen dag! Jeg lover!

Nyt kvelden 🤩

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

14 kommentarer
      1. Takk for det 🤩
        Blomsterpinner, litt tykkere enn grillpinner, de er mer stabile 😊

        Lim sammen slik at du har 2 firkanter, så limer du på plass 4 stolper på en av firkantene. Så limer du på firkanten på toppen, da har du en box. Så bare surrer du hyssing akkurat slik du ønsker å ha det pg avslutter med bånd og sløyfe ❤❤

    1. Det er så koselig å se hva du lager og prosessen rundt det. Skjønner at du nyter dagene med å utfolde kreativiteten din! 😉 Den kransen var helt fantabulastisk! 🥰 Jeg og jentene bakte mye før om årene, men etter at de flyttet hjemmefra er det slutt på den kosen. Ingen her som spiser småkaker, så det blir kjøpt inn snacks og sjokolade bare.

      1. Takk, det var skikkelig hyggelig å høre 😍 Ja, hun gikk herfra veldig fornøyd, mission accomplished 💪 Ja da er det greit å kjøpe det inn, jeg MÅ lage no og i år skal jeg lage slike sjokoladeballer med små marsmallows og oboy inni. Så heller man varm melk over. Det tenker jeg ungene vil like 🤗

    2. Haha.. de lyktene skremte meg med det samme. Mtp den oppsatsen med lys her om dagen og så disse lyktene så begynte jeg å lure på om du har et brennende ønske om å bli hjemløs. Så leste jeg at det ikke er levende lys, men elektriske, haha.. kule var dem, helt klart ☝🏾👍🏾

      1. Hehe, godt du fikk med deg at de var elektriske da, tror nok det hadde tatt meget fort fyr hvis det ikke var det. Jeg skal også sette lysene på fatet i glass skåler før de skal tennes 🤗 hvis jeg finner noen som passer 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg