Ring om du hører noe!

Det sto med store overskrifter i avisa, og jeg var så redd at jeg holdte på å besvime. Det forklarer kanskje dyna på gulvet og hjerte i 100 når jeg våknet kl 05.18 i dag. Noen ganger så drømmer man så “virkelig” som det går an og nettopp det gjorde jeg i natt. Jeg er ikke veldig fan av mareritt kan man si, men hvem er det.

 

Det var på radio, på nett og overalt “Politiet ankom åstedet kl 05.00 og drapsmannen er fortsatt på frifot” Jeg var alene hjemme og beskjeden var klar, ring om du hører noe! Enten det er i hagen, i boden, i kjelleren, på taket eller om du ser noe mistenkelig. Hvem ser etter noe mistenkelig i en sånn situasjon da, ikke jeg i hvert fall.

 

Altså ja dere skjønner da at jeg hørte noe overalt, minste lille lyd så var jeg sikker på at det var han. Åstedet var nemlig 1 km unna!

 

Et lite øyeblikk var jeg “våken” nok til å tenke at dette bare var en drøm, men merkelig nok drømte jeg videre. Politiet ringte meg, ba meg holde meg inne for han var sett i nærheten av huset mitt. Jeg gjemte meg i skapet på vaskerommet. Jeg bråvåknet i det jeg hørte det skrapte på døren inn til der jeg satt.

 

Om ikke annet så er fantasien on point på natta kan man si. Men jeg må si at det er utrolig deilig å våkne og finne ut at det bare var en drøm. Kanskje jeg skal begynne å se på noe annet før jeg legger meg enn krimsaker. Dr pimple popper for eksempel, vel jeg er redd for at det hadde gitt meg enda verre drømmer.

Ha en fin dag

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

6 kommentarer
    1. Det hørtes slitsomt ut ja 😀
      Jeg husker sjelden drømmene mine. Men jeg kan våkne av en drøm, uten helt å huske hva det var. Og så sover jeg videre etterpå.
      Håper dagen er god ♥ Klem ♥

    2. Jeg har mange ganger tenkt at mine intrikate, fantasifulle drømmer kunne vært materiale for romaner… Kanskje en idé til deg? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg