Ro i sjela

Det er St.hans i dag og vi skal grille og spille litt spill her hjemme. Vi har ingen planer om å leite etter bål osv i dag for på lørdag så skal vi ta med oss stoler, bord og grillmat på stranda å være med på St.hans fest hele gjengen. Det gleder jeg meg til, det skal bli skikkelig koselig. Ellers om dagen så er det litt småplukk her og der som gjøres, MYE bading, rett og slett nyting av sommeren.   

 

Ha en fin St.hans feiring for dere som skal ut å feire den

 

Endelig så sover jeg godt om natta igjen også og det har jeg gjort i 3 netter nå. Det var virkelig på tide, jeg har nemlig slitt skikkelig med det siste månedene. Krysser fingre og tær for at det vedvarer, livet blir så mye enklere når man er uthvilt. Hjelper også VELDIG å være litt avslappet i sjela, for det har jeg absolutt ikke vært siden jul. MANGE prosjekter og spesielt badet var et stort et. 

Håper dere har fine dager ☀

allura-font

 

 

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer
    1. Godt å høre at du slapper av og sover godt. God søvn er kvalitetstid! Nyt kvelden, det er Sankthans uansett hvor du er! Jeg skulle gjerne vært nede ved stranda her og sett på spanjolenes båltradisjoner, men får nøye meg med terrassen. 🙂

      1. Ja endelig sier jeg bare, det har vært en stund med dårlig søvnkvalitet, men la oss håpe det er over nå☀

        Skjønner at det hadde vært koselig, men er man ikke i form så er man ikke i form❤

        1. Du har sikkert hatt mye å tenke på i det siste. Håper du klarer å senke skuldrene nå. Nei, sånn er det, man må innrette seg etter formen ❤️

    2. Høres ut som dere planlegger en fin feiring av Sankthans i helgen. Her kunne det absolutt med fordel vært utsatt til lørdag. Da kommer nemlig godværet.☀️Søvn og hvile er fryktelig viktig.🤗
      Krysser fingrene for at nattesøvnen varer.
      Kos dere med bading og grilling!☀️

      1. Ja det ble en veldig fin ettermiddag/kveld🤗Er det ikke typisk, men håper dere hadde en fin st.hans og lørdag for det. Jaaa foreløpig så går det bra, så jeg satser på at tidlige morgener har tatt sommerferie❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg