Romantiske kvelder

Reklame | ellos.no

Hver eneste morgen så lyser rommet opp av lys utenfra, og på sommeren er det solen, det er på en måte koselig det. Men, på søndager når vi skal sove litt lenge så lyser den i da også. Det er bare litt irriterende, solen er bra og det er ikke solen som ødelegger, men valg av gardiner. Så nå skal jeg bestille mørkleggende gardiner som stenger lyset ute. Det er en ting jeg skulle ha gjort for lengst, men innimellom så tar ting litt tid. Fant disse som er så fine og prisen var jo bare helt perfekt. Du finner link under bildet.

Mørkleggingsgardin

 

Så var det å finne et sengeteppe og noen pynteputer som går i omtrent samme farge. Men det var jo ikke noe problem for heldigvis har de det også på ellos.no. Enkelt og pent syns jeg dette var og i stedet for å kjøpe nye pynteputer så kan jeg bare finne nye putetrekk, de har utrolig mye å velge mellom. Bare se her

Sengeteppe

Så til uterommet så har jeg leitet etter kule lys, og se på disse da, de er jo bare helt råe. Slike må jeg bare ha, jeg tror det hadde vært knallfint ute hos oss. Tenk så koselig på kvelden da, litt sånn romantisk spør du meg.

Rund belysning

Med det samme jeg er i gang så kunne jeg også tenkt meg et teppe under stolene våre ute. Jeg visste rett og slett ikke at det fantes utetepper som tåler å være ute. Men joda, det gjør det så klart. LEKKERT!

Uteteppe

Det kan jo bli riktig så koselig når man kan sove lenge på søndager i et mørkt rom. Så gå ut å sette seg i go’stolene med teppe under faktisk og på kvelden nye fine kuler som lyser opp. Det er ikke verst.

Ha en nydelig kveld, og ta dere en titt inne på ellos, det er så ekstremt mye fint der, just saying.

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg