Rotehue!!!

Jeg er et rotehue, et skikkelig rotehue når det kommer til enkelte ting. Veldig mye skal jeg gjøre ETTERPÅ. Feks så har jeg en smykkeskuff, men til tider så er det et ork å gå helt inn i garderoben og legge øredobber og ringer på plass der. Spesielt på kvelden når jeg har lagt meg eller satt meg godt tilrette i sofaen for å se på tv litt før natta. Så det ender opp med at jeg legger det på bordet. Rune sier hver gang, legg det på plass, da vet du hvor du har det. Jaja, jeg skal ta det med når jeg legger meg..Men neida.. det glemmer jeg da vettu…..HVER gang….!Dagen etter er det i veien for meg så jeg slenger det oppi en telys holder fordi jeg skal tørke av bordet. Skal legge det på plass når jeg har vaska ferdig hehe. Men… ja det går i glemmeboka. Så skal jeg ha det på meg igjen, da kommer det EVIGE spørsmålet. HVOR har jeg gjort av ringene og øredobbene?????? Rune oppgitt, mens jeg løper rundt å leiter…Og dette gjelder ikke bare dette, det skjer også med hundebånd, lommebok, telefon, ladere, ørepropper, bankbrikker, briller, spikere, skrutrekkere. Jeg vet jeg har det… en plass….i en eller annen blomster potte, ja jeg vet, er det mulig 🤦‍♀️ Kanskje på tide å organisere disse tingene!!!

-Lene-

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg