Rune og jeg svarer på like spørsmål.

Jeg syns det er gøy med spørsmål og svar, så i dag spør jeg Rune om litt forskjellig. Så svarer jeg på akkurat de samme spørsmålene etterpå. Slike ting syns jeg er litt koselig og vi får litt kvalitetstid sammen <3

Rune’s svar på spørsmål.

Hvilken film er den beste du noen gang har sett og vil anbefale videre?Gladiatoren med Russel Crove.

Hva er de 2 viktigste ting du har lært av dine tidligere forhold? Kanskje det å ikke ta alt som blir sagt så bokstavelig, og å være litt mer tålmodig.  

Hva var det beste med måten dine foreldre oppdro deg? De stilte alltid opp på speiderturer, og vi hadde en fast Pappa og sønn dag der han lærte meg at samhold er viktig. Hva ser du frem til ved å bli gammel? Det å pensjonere meg. Har gledet meg siden før 1.klasse til den dagen jeg er ferdig med arbeidslivet.

Hva føler du at du rett og slett lærte litt for seint? Ok, dette svaret fra han sjokkerte meg litt, men hans svar så jeg får jo bare skrive det han sier da. Jeg lærte litt for seint at det å skulke skolen, gjøre litt faenskap og stjele litt ikke hadde gitt meg de store konsekvensene likevel. Hadde jeg bare visst….

Hva gjør deg sint? Urettferdighet!

Hvis penger ikke var en hindring, hvor ville du bodd da? Da hadde jeg hatt 2 hus, et hus ved sjøen her i Larvik. Og et på Hawaii eller noe tror jeg.. Kanskje jeg hadde reist litt først å funnet ut hvor jeg ville hatt mitt hus nr 2.

Hvis du kunne dratt på en måneds ferie i morgen, hvor ville du reist? Thailand.Hva gjør deg nervøs? Når jeg må ringe å ordne med ting, jeg vil helst ikke og jeg prøver å komme meg unna.

Mine svar på spørsmål.

Hvilken film er den beste du noen gang har sett og vil anbefale videre? Bird Box, det var en spennende film som jeg anbefaler alle å se.. hvis du liker spenning fra begynnelse til slutt.

Hva er de 2 viktigste ting du har lært av dine tidligere forhold? At vi mennesker er forskjellig og at krangling ikke løser noenting.

Hva var det beste med måten dine foreldre oppdro deg? De lærte meg å være omtenksom og ikke bry meg om små og uviktige ting.

Hva ser du frem til ved å bli gammel? For det første ser jeg frem til å godta det å nyte dagene som gammel dame og være takknemlig for at jeg faktisk var så heldig å BLI gammel.Hva føler du at du rett og slett lærte litt for seint? At det er viktig å spare penger.

Hva gjør deg sint? Hvis noen gjør noen urett og hvis noen hadde såret barna våre.

Hvis penger ikke var en hindring, hvor ville du bodd da? Da ville jeg nok bodd her i Vestfold ved vannet og hatt et feriehus i Hellas.

Hvis du kunne dratt på en måneds ferie i morgen, hvor ville du reist? Til Hellas, usikker på akkurat hvor, men muligens Santorini.Hva gjør deg nervøs? Legen og tannlegen.

Håper du har hatt en fin lørdag, det har vi…
gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤
 

 

4 kommentarer
    1. Dette var virkelig en kul greie! For mellom linjene her så står det tydelig skrevet mellom linjene hvordan dynamikken funker dere imellom: Ser meget vel at dere får blitt en superb match med kombinasjonen en stk. vittig villstyring, og en stk.hjertegod med stoisk ro (hehe) <3

    2. Artig innlegg og moro å lese svara.. Ikke sett eller hørt om filmen Bird box..får kanskje sjekke ut den da.. Ønsker deg en fin dag videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg