Rune spør, jeg svarer…

Vi skulle egentlig dra en tur ut å spise i kveld, men det rakk vi på en måte ikke,så derfor sitter vi her hjemme og koser oss, før vi stikker på byen og koser oss videre der. 😊 Han er litt søt han kjærste’n min, han sa “Lene, du har bare lagt ut et innlegg i dag, bruker du ikke å legge ut to?” Joda men tenkte atte siden osv…. jeg kan spørre deg om spørsmål og du kan svare.. det er koselig. Ja så da gjør vi det hehe ❤Hvor gammel var du første gangen du klina skikkelig? 

Hehe, det er en dag jeg ALDRI kommer til å glemme.. skal prøve å fortelle den korte versjonen. Jeg hadde “fest” for de vi var på leirskole med i 6.klasse. Gutta vi møtte fra Oslo kom hit til larvik med toget, festen skulle jo vare fra klokka 13-18. Det ble en liten klinefest, og jeg følte jeg ble stående litt alene, jeg og Christian som han het han jeg hadde et godt øye til. Han gikk på do, og jeg sto å spiste potetgull med salt&pepper. Da han kom tilbake fra do sa han “Skal vi kline vi også?” Svelgte unna potetgullet og gliste herfra til evigheten..Etterpå sa han bare “Du smakte en god blanding av salt og pepper ihvertfall” Jeg var 12 år (det var kanskje det han spurte om) 🙃

Hvis du kunne hatt freepass med 5 kjendiser, hvem hadde det vært da? Bare norske!!

Oi… vel, Atle Pettersen, Nicolai Cleve Broch, Lasse Løkken Matberg, Aksel Lund Svindal og Jon Almaas 😜

Har du noen gang våknet etter en fest og IKKE hatt peiling på hvor du var hen?

Ja det har jeg gjort en gang, måtte kikke ut vinduet, men skjønte ikke noe mere da. Så det ble ikke akkurat en mulighet å snike seg ut da… Måtte spørre hvor jeg var først..

Hva er minst tiltrekkende ved meg? 

Den var tøff… Det må være at du fiser LITT vel mye🙃

Hva er drømmemotorsykkelen min, og hvis du svarer riktig så skal jeg gjøre ALT du ber meg om i 1 år…..!!! 

Altså……..Kawasaki Ninja H2R???? (han svarer i kommentarfeltet)

Ønsker dere en fantastisk kveld, det skal vi ha ❤Klem fra meg 😘

8 kommentarer

Siste innlegg