Så flaks kunne hun jo ikke ha…..

Jeg er litt usikker på dette med synske mennesker, det er fascinerende men er det reelt. Jeg hadde en lang samtale med ei dame som er synsk for mange år siden. Eneste informasjonen hun fikk om meg var min fødselsdato, Og alt hun sa til og om meg var ganske utrolig, det var så mye rett i det hun hadde å si.

For alt hun sa skulle skje, skjedde og alt hun visste om meg var ganske rått og ganske umulig for henne å vite. Jeg husker jeg ble sittende å tenke over alt hun sa og var egentlig litt i sjokk da samtalen var over.

Jeg er jo så skeptisk til dette, jeg tror samtidig som jeg ikke tror. Men denne samtalen fikk meg til å bli mindre usikker, for hvordan kunne hun vite, så flaks på alt går det jo ikke an å ha. Men jeg skjønner ikke hvordan det er mulig at noen faktisk kan klare dette.

Etter at jeg opplevde å se og føle ting rundt meg selv så fikk jeg en litt annen tanke, og jeg er jo skeptisk til det jeg har sett og hørt også. Jeg har jo troen på illusjon av en tanke, og tror faktisk at det er mest det det er. Men kanskje ikke når det gjelder denne samtalen med en vilt fremmed.

Hva tror du? Finnes det faktisk synske mennesker som ser hva man tenker og vet hva du skal oppleve? Er du kanskje synsk selv?
signature-fonts

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

4 kommentarer
    1. Veldig spennende. Jeg tror på dette. Er ikke synsk selv. Var hos en klarsynt og fikk råd noen ganger for mange år siden. Helt utrolig hva de ser. Spennende. Fungerer jo som oppmuntring og terapi også.

    2. Jeg tror på dem, jeg har også snakket med et par stykker og blitt skikkelig overrasket over alt de veit om meg. Alt de forteller som kommer til å skje og som etterhvert skjer sakte, men sikkert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg