Sa ikke du at vi skulle kjempe sammen??

Du er bare et menneske du også Erna og som alle andre så kan du gjøre feil. Men en slik feil burde du ikke ha gjort, dette sjokkerte meg skikkelig!! VI har nå gått i ET år og fulgt dine regler, det er familie vi ikke har sett, bursdager vi ikke har feiret fordi vi ville følge regler og råd fra deg. Vi har tatt imot besøk ute i minusgrader, vi har takket nei til ALT fordi du sa vi skulle la være.

 

Det er DU som har vært med på å lage disse reglene så svikter du dem selv på denne måten. Jeg syns dette er ganske ille og du av alle burde kjenne reglene best av oss alle. Ingen hadde oppdaget det om vi hadde bedt inn hele vår familie på middag. Men alle hadde oppdaget det om en av oss var smitta og da hadde det vært for seint å legge seg flat!

 

Er det rart ungdommer bryter regler når du som vårt forbilde gjør det?

 

Hvorfor la du deg ikke flat etter vinterferien? Hvorfor sto du ikke frem med denne tabben da? Jo, nettopp fordi du håpet at ingen skulle finne ut av det, men du er Norges Statsminister, det blir oppdaget. Sa ikke du at vi skulle kjempe sammen, ha en dugnad? Jo, det sa du og nettopp det har vi gjort. Hva hadde skjedd om alle dere i regjeringen hadde blitt syke?

 

Hva hadde du sagt da hvis du var grunnen til det? Det er tanker jeg går med daglig, tenk om jeg smitter andre. Det er derfor jeg takker nei til sammenkomster med min familie og mine venner, jeg vil nemlig ikke være grunnen til at andre blir syke og ikke vil jeg bli syk selv heller. Som du selv sier, nå har du tabbet deg ut.

mariposa-script-font

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg