Så lenge innstillingen er riktig!!

Noen ganger så skulle jeg ønske at jeg bare kunne legge fra meg “frykten” for ting. Ting som stresser meg og veldig ofte stresser meg unødvendig. I morgen er det 17.mai, den dagen i året som flesteparten gleder seg vilt til. Det gjør ikke jeg og det har jeg heller ikke gjort på mange mange år, men dette året skal jeg ta på meg smilet, bli med på festlighetene og prøve å glede meg. Og det er fordi jeg er jo egentlig veldig sikker på at det blir en fin dag, jeg får bare tenke positivt og ikke bruke tiden på å tenke at det er ørtenhundre mennesker rundt meg. 

 

Det har tross alt vært 2 år uten å måtte ofre denne dagen en tanke annet enn å lage den beste 17.mai’en vi kunne her hjemme. Og jeg har på en måte likt akkurat den biten for å være ærlig!

 

Noen ganger så hjelper det meg i slike settinger at jeg tenker at de fleste rundt meg ikke er så veldig glad i dette kaoset av mennesker. At jeg ikke er alene om å føle meg innestengt i en virvelvind av folk, for jeg vet at en ting er sikkert, en og annen misliker situasjonen like mye som meg. Det er jo en fin dag, det er meldt go’vær og det er ungenes nest siste gang i barnetoget. Så det er på tide å få på meg mitt “kule” tryne, et par solbriller og kose meg så godt jeg bare kan. Så lenge innstillingen er riktig så kommer man langt tenker jeg!  

luxurious-script-font🌻

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

8 kommentarer
    1. Du er ikke alene 😊
      Jeg liker å ta det rolig uten for mye fush 😊
      Har ofte jobbet 17.mai siste åra.
      Lag deg en fin dag I dag 😊

    2. Håper virkelig dagen din blir fin.🇳🇴
      Jeg har jobbet på 17. mai de siste årene, men i år skal jeg ikke jobbe, men feire hjemme sammen med mine nærmeste og det skal bli veldig godt, kjenner jeg.🇳🇴

    3. ..du er definitivt ikke aleine, kjære deg 💖 Jeg tvang meg i gjennom det der når guttungen var liten, men nå kan ikke 10 ville hester tvinge meg inn i en sabla folkemengde om jeg ikke føler for det.. verken på 17.mai eller ellers (yepp, visste det var nåkka positivt med å være singel, hehe 🤪)😊
      Håper uansett at du og “kule”trynet får en god dag i mårra 🥰 Klemz

      1. Sier det samme, det er ikke den beste dagen i året for meg, men man strekker seg langt for barna ❤ Ja hehe, noe positivt er det med det også.

        Takk, det håper jeg å og takk det samme til deg❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg