Så lenge varte det! 

Jeg la meg 23.15 i går, da kjente jeg at det var på tide for jeg var så trøtt at det kjentes ut som jeg hadde fått sand innpå øya. Tung i hodet var jeg også, men det hadde jeg da allerede vært noen timer. Klokka 01.07 våknet jeg av at jeg holdte på å fryse i hjel, ble liggende i håp om å sovne igjen. Men det håpet forsvant fort da jeg innså at feberen var på plass og jeg måtte opp å tømme blæra. Jeg hadde ikke mye lyst til å fjerne dyna for å si det sånn! 

 

Nå begynte jeg å hakke tenner og skjelve litt, du vet når man fryser så mye at alle musklene rister. Hodet verket skikkelig og jeg klarte ikke å se verken til høyre eller venstre uten at jeg ble svimmel. Halsen var sår og det verket inni leggene. Kunne ikke jeg bare sluppet symptomer på det her da, jeg hadde det jo så fint hele dagen. Så lenge varte det! 

 

Etter en lang stund sluttet jeg å fryse like mye, paracet og ibux begynte å gjøre jobben sin og jeg tror jeg sovnet igjen i halv fire tia. Jeg våknet igjen av klokka 06.30 kliss gjennomvåt av svette, digg…NOT! Men heldigvis funker fortsatt pillene og det er ok for øyeblikket, håper inderlig at denne natten var den første og siste med slik corona-dritt-symptomer. Jeg hører at det er en eller to dager som er verst så går det bedre, så ja satser på det. Krysser i hvert fall fingra for det! Uansett, så skal jeg sove litt på sofaen i dag kjenner jeg, fytti rakker’n så trøtt da gitt.   Ha en fin fredag alle sammen   ❤

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

22 kommentarer

Siste innlegg