Samme setningen dukker opp overalt

Siste vedkubben er lagt i peisen og nå ser jeg meg rundt her om det er noe jeg kan brenne. Men, det er ikke mye jeg kan ta herfra uten at det går utover konstruksjonen av huset hehe. I dag må jeg på jakt etter mer ved, for fy så kaldt det er på morgenen. Ikke akkurat varm vår enda så kjekt å ha ved i hus en stund til kan man si. Har trålet nettet, men samme setningen dukker opp overalt “Ikke på lager”!  

 

Planen i dag er å pusse ferdig sparkel, male resten av gangen og kanskje jeg skal prøve meg på listing. Jeg kan hvis jeg vil og jeg føler at jeg vil, det hadde jo vært veldig hyggelig å kunne bli ferdig med gangen. For nå vil jeg ha opp lamper snart for i går kjøpte jeg denne jeg nevnte her. Den er knallfin og passer helt utmerket her hos meg. I hvert fall slik jeg “ser” det!  

 

Det har vært noen rolige dager her i huset og det tror jeg har vært godt for oss begge. Jeg har gjort en del ting, men jeg har også samlet litt energi, spart litt på krefter og bygget opp nytt mot. R er ikke bra i ryggen enda, men bedre. Det blir bra til slutt, det gjelder bare å ikke slite seg helt ut, det går an å ta litt og litt. Ferdige blir vi uansett, det er i hvert fall sikkert. Nå håper jeg bare at det kan bli litt varmere i været slik at vi kan være litt ute i påsken. 

Har du noen fine planer for påsken?

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

18 kommentarer
    1. Huff ja, vedmangel er det visst flere plasser i landet.. Jeg har da ikke vedfyring, men liker jo å ha ved med meg i bilen til bål – men til og med det å kjøpe bare en sekk nå og da, har bydd på problemer..
      Håper du får en flottersfin dag – og holder varmen 😊
      Gleder meg til å se når du er ferdig med listinga ❤

      1. Jeg MÅ ha tak i ved så jeg håper jeg finner det noen plass. Kaldt! Så fort jeg er i gang med noe så blir jeg varm og det er jo digg.

        Takk det samme til deg🥰

        Me 2 hehe

    2. Vi er heldige og har masse skog, så her har vi nok ved for nå. Må hogges litt mer til vinteren 😀 Endelig fått lest meg opp hos deg etter et par dager rolig med blogg.
      God tirsdag! Klem 🙂❤️

      1. Veldig hyggelig at du har vært innom meg, det setter jeg ALLTID pris på. Noen dager er roligere enn andre på blogg sånn er det bare.🥰

        Ha en fin fin tirsdag du også klem klem❤

    3. Det blir bra til slutt 🙂

      Og ja, håper det blir ei knall påske for alle 😀 Sol og fint vèr gir energi og nytt pågangsmot 🙂

      Lag deg en fin tirsdag 🙂 klem

    4. Listing? Jøss, nå ble jeg veldig imponert, altså, for det skal visst ikke være enkelt 😉 Om du bommer litt, kan kanskje overskuddslister brukes til oppvarming… Huff, nei, dårlig spøk!
      Jeg har alle feriene, også påskeferier 😀

    5. Ja, ved er gull verdt i disse dager og vanskelig å få tak i. Vi har heldigvis ved selv, men det er mye jobb før den er klar til å hive i ovnen.
      I påska jobber jeg og det er mer travelt enn vanlig, men det blir nok litt tid til å kose seg hjemme også. Godt å høre at mannen er bedre og at dere har fått hvilt dere litt.🤗

      1. Ja vurderer å kjøre til nabobyen å kjøpe, finner ingenting her og tanken på å ikke ha ved er ikke god hehe. Kan alltids fyre med strøm men håpet å slippe.🥰

        Håper du får litt tid til kos også i påsken, men moro å ha noe å henge fingrene i. JA endelig, men ikke bra nok til badejobb enda.🙏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg