Sånn er det bare…

Hver dag kikker jeg ned i pottene som står ute, kommer det popcorngress eller ei, jeg må jo si at jeg er ganske så spent på dette. Kanskje det hjelper med litt sol, vel uansett så vet jeg at HVIS det kommer fint gress opp så skal jeg kjøpe popcorn så det jomer etter. For da har jeg en svææær blomsterkasse som skal få mye popcorn vet jeg. Da slipper jeg jo å kjøpe gress og hva er vel bedre enn det. En pose eller to med kjerner koster ikke mange kronene, billig blir det uansett.  

 

På tirsdag regnet det stort sett hele dagen så da ble det litt innearbeid, jeg fikk endelig malt soverom gangen og byttet dørhåndtak, nå gjenstår det å få på listene og dørkarmer så er det ferdig også. Jada, det er ikke mange dagene vi bare slapper av for å si det sånn. Men, slappe av kan vi jo gjøre når vi blir gamle ikke sant? Andre pågående prosjekter skal jeg heller fortelle om når det er ferdig. For ja, så klart er det prosjekter på gang, sånn er det bare.  

 

Dagen i går var fin, men fy søren for en vind. Jammen meg tok vinden tak i verandadøren vår, smalt den opp og hele døra sprakk. JÆKLA irriterende! Vinden er jækla irriterende, skjønner ikke helt vitsen med den blåsinga faktisk! Heldigvis så er det foreløpig ganske så rolig i seilene, men ser det er meldt økende vind utover dagen, blæh. Jaja, er det noe man ikke får gjort noe med så er det været, humøret er på plass og det er jo topp. 

 Ha en strålende torsdag og kos dere masse på fridagen

ballet-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

26 kommentarer
    1. Nei nei det er trasig 🙁 Den vinden kan ødelegge mye altså….

      Popcorngress høres spennende ut og krysser fingre for at det vokser mye 😀

      Lag deg en fin dag 🙂 Det er søndag på en torsdag !

    2. Veldig spent på det gresset ditt 😀 Ja, hvile kan man jo gjøre når man blir gammel. Eller til sommeren? 😀 Må hvile LITT også. Men det beste er å gjøre akkurat det som man liker best, da “hviler” man uansett 🙂

      1. Ja jeg også 🪴🪴🪴
        Ja det er kos led slike «små» prosjekter, ser ikke på det som stress og ja, til sommeren blir det MYE kos også og hvile ♥️♥️♥️

    3. Husker en sommer for mange år siden. Jeg var i Tyrkia og det passerte 50 grader. Asfalten sprakk, vannrør sprakk, det fosset vann og fortvilte butikkeiere stod med kost og prøvde koste vann fra å komme inn i butikkene. Det var ikke et vindpust, jeg kunne gitt mye for et vindpust de dagene. Riktig fin dag Lene 😘

    4. Popkorn er tydeligvis i skåte etter Tid for hage viste de programmet. Har vurdert å plante, men jeg har ikke fått gjort halvparten av det jeg skal enda pga helsen, så det får bare være.

      1. Har ikke sett det, men ja jo mer jeg tenker på det jo mer ser jeg til det. Artig at det er mulig å gjøre det så enkelt❤ Nei, man m̈å bare ta det i eget tempo, ha en nydelig dag☀

    5. Ojda.. så innmari kjipt med den døra, da. Jeg elsker vind og uvær, men ikke når det ødelegger ting..
      Venter også spent på å se om det blir popcorngress 🤩
      Ha en nydeligvakker himmelsprett 🥰

    6. Vinden kan absolutt være kjedelig. Om dere får for lite prosjekt må dere gjerne komme hit :D. Flinke er dere.
      Så spennende om det gresset kommer opp. Riktig fin torsdag :). Klem <3

    7. Hørte akkurat om popcorngress av ei svigerinne i går..hun skulle forsøke.. aldri hørt om det før jeg ..spennende da 🙂 Blåser her nå også… Ønsker deg en fin kveld videre <3

    8. Du har mange prosjekter på gang.😊👍🏻
      Fint å ha noe å holde på med når man er ute og når det er innevær så kan man holde på inne.
      Skikkelig drit med den døra da! De er dyre og!
      Ha en fin vårkveld!🌸🌱

      1. Alltid et eller annet på gang enten det er smått eller stort, men så gøy. Begynner å bli ferdig med alt nå så det skal bli godt å gjøre andre ting litt fremover🥰 Ja og ganske så ny var den også. Grrrr

        Takk det samme🤗

    9. Klart dere kan hvile og sove når dere blir gamle, men viktig å øve litt hele tiden! 😀 Hm, ja, litt unødvendig med denne vinden… Kjedelig med døra!

      1. God morgen, jeg så en grønn lite strå oppi der i går, så det skjer tydeligvis noe nå hehe. Ting tar tid, håper på litt fremgang denne uka ☀

        Ha en fin ny uke du også Mette❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg