Sånn er det når man går helt i surr

Da var det jammen meg fredag da og jeg som har trodd at det har vært helg de siste 3 dagene. Jeg sa faktisk til Rune i går når vi var på butikken at jeg måtte ha knekkebrød, tross alt mandag i morgen. Men neida, sånn er det når man går helt i surr i feriedager. Men bedre det enn at det FAKTISK hadde vært mandag. I går kveld var vi ganske så trøtte så vi la oss før tolv, det var godt å legge seg i egen seng, men sleit faktisk litt med å sove. Merkelig, men sovna til slutt da. I dag så har det bare vært litt vedlikehold av blomster inne, litt vask av klær og litt bassengfiksing.

 

Ellers skal det ikke gjøres så mye egentlig, bare nyte dagen.

 

Jeg kjenner at jeg ikke har hodet helt med meg i dag, jeg har rett og slett nå brukt 4 timer på å skrive. Ikke i ett sett så klart, men nettopp på grunn av et surrete hodet har jeg gjort alt mulig annet også. Godt jeg ikke har dårlig tid og kan bruke hele dagen om jeg vil. Håper dere er litt surrete innimellom også og at det ikke er bare meg som er over alle hauger med ting. Skylder på varmen og kjøler meg ned med å hoppe i bassenget, ha en nydelig fredag ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg