Sånn for å være helt ærlig…

…så må jeg si at jeg syns det er så utrolig deilig med lørdag. Det var godt å sove til klokken 06.30 (😱) og uansett hvordan man vrir og vrenger på det så er det annerledes å stå opp selv enn å bli vekket av en klokke. Så jeg skal ikke klage. Dagen i dag har så langt ingen planer, jeg skal ta meg en lang dusj etterpå og bare slappe av.

De gangene jeg kobler helt ut og virkelig klarer å slappe av så ser jeg på serier, men jeg skulle så gjerne vært glad i å lese bøker. Jeg har lest et par tre stykker, men uansett hvor spennende å interessant boka er så klarer jeg aldri å lese den ferdig. Når jeg er ca halvveis, så gir jeg opp. Det kan hende jeg rett og slett ikke har funnet en bra nok bok enda.

 

Jeg strikker jo ikke heller…

 

Jeg misunner nemlig dem som sitter å har det koselig under pleddet ved en leselampe og koser seg med en kopp te eller noe. Det ser så avslappende ut, og deilig å lese en historie uten å sitte med pc’en på fanget. Tror jeg må undersøke litt om bøker som kan anbefales, så hvis du har et godt boktips, så tar jeg gjerne imot det.

Lag deg en fin lørdag 😘

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg leste masse før. Ikke lest på mange år nå. Helt rar…Føler alle leser. Men jeg koser meg med MINE ting. Jeg har heklet mye og strikket mye også, fikk dosen, så nå gjør jeg ikke det nesten heller. Eller jeg har kjøpt garn, bare ikke kommet skikkelig i gang 😀 Men TE, det drikker jeg ikke 😀 Klem og fin lørdagskveld <3

      1. Jeg å føler alle leser.. jeg koser meg med mine ting jeg også heldigvis, men jeg føler at å lese en bok hadde vært kos. Kanskje det er lydbok som hadde vært det beste for meg. Foreløpig fortsetter jeg med blogglesing, det er kos ♡♡♡ klem og fin kveld til deg å

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg