Sånn med jevne mellomrom ca HELE natta!

Det slår ikke feil, første natt før ferien er over så sover ikke denne dama godt. Våkner av at jeg tror alarmen ringer og våkner av at jeg tror jeg har forsovet meg. Sånn med jevne mellomrom ca HELE natta! Så når klokka var litt over fem ga jeg opp og fikk med meg den ikke helt våkne kroppen opp på høykant litt irritert over klokkeslettet da jeg egentlig hadde en liten time igjen å sove. Men, så husket jeg kjapt mine egne ord fra i går. 

 

Det er aldri for sent å få en god start på dagen

 

Ingen sure miner på noen her i huset denne morgenen og det finnes egentlig ikke noe som er bedre enn det. Husker da jeg var ungdom og en lang ferie var over, da var det ikke med et lett sinn jeg sto opp for å si det sånn. Men opp må man og da kan man jo rett og slett bare gjøre det beste ut av det, blir jo en bedre dag med et godt humør. Tenkte ikke akkurat sånn den gangen for å si det sånn. Men nå er vi i gang, ha en strålende dag alle sammen 🙏
 

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

12 kommentarer
    1. Nyt dagen din, fin innstilling. Våkna tidlig her også, tenkte at ok, slik ble denne morgenen :D…så sto også opp. Nå må jeg komme meg avgårde. <3

    2. Kjenner meg litt igjen hehe 😉 Ligge på nåler om natten, – tenk om jeg “sover forbi” vekkerklokken…
      Men når man først er i gang, så kommer man fort inn i rutinene igjen. Lykke til, – flott at du klarte å vende det til det positive. Alt blir bedre med gode tanker 🙂

    3. Rart det der, at nattan før jobbedag skal være sånn. Kjenner meg igjen i det. 🙂
      Nå jobber jeg ikke lenger, men nå er det sånn før alle dager jeg skal noe annet enn å være hjemme 😄
      Så jeg velger å prøve å nyte at jeg kan ligge å slappe av ihvertfall, selv om jeg er våken, og dikte litt noen ganger ☺ Ønsker deg en god dag. 🙂

      1. Uansett så blir man liksom litt urolig når man vet at man MÅ opp. Det gikk heldigvis bra og null problem å stå opp. Koselig å bruke litt tid på å dikte 🤗
        Ja nyt det, for det er jo bare godt å kunne ligge. Ha en strålende dag du også

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg