Sex på butikken!

Jeg lurer på åssen det innlegget her kan komme til å bli hvis jeg ikke fikser gjør noen ting og prater i egentlig uten å tenke over hva jeg skriver. Altså når jeg snakker inn innlegget i mikrofon. Da lurer jeg på om dere skjønner faktisk hva jeg sier. I dag har Dagen gått til å holde styr på kongler gå tur, noe som var hardt, men jeg fikk det til. Og det gir meg en klapp på skulderen for. Det verste alt er at det prater veldig tydelig sånn at han skal skjønne hva jeg sier han derre mikrofon. Men noen feil blir det?? Faktisk.

 

I kveld jeg har vært på Europris og kjøpte en sånn krans. De hadde jo selvfølgelig ikke en som var helt tom da, så jeg måtte jo kjøpe en med granbar. Men det er jo kjekt. Da slipper jeg å bytte programvaren så ærlig. Det ble jo helt riktig ha ha ha ha. Kjøpte meg sex på butikken i stad, og de smaker bæsj. Ok. Jeg dauer. Jeg må jo bare publisere det her da Uansett hvordan det blir seende ut?

 

Jeg synes faktisk det er ganske gøy da å prate inn innlegg, men når de ikke skjønner hva jeg sier, så blir det litt verre. Har du prøvd på det, du? Sånn bortsett fra at jeg tydeligvis har kjøpt meg 6 på butikken, så har jeg hatt en fin dag. Nå skal jeg finne sofaen, slå på TV og se om jeg kan finne noe å se på før jeg skal legge meg. Håper Dagen din har vært like fin form som min. Tror kanskje jeg må prate enda mer tydelige mandag.

Slitsomt med så mye feil? Uff, men litt gøy var det! Ha en fin kveld videre, da?

mariposa-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg