Si det høyt, si det med mening og vær stolt

Jeg har alltid unt andre suksess, men jeg må innrømme at jeg har kjent på misunnelse i mitt liv også. Den gode typen av misunnelse kaller jeg det, der jeg skulle ønske det var meg, men genuint gleder jeg meg på andres vegne. Men så har man den onde misunnelsen, den som ikke er så langt unna ekstrem sjalusi. Da man smiler til en person, gratulerer med fremgangen, seieren eller hva det måtte være for så å tenke “Jævla dritt, du fortjener det ikke”! Det smaker ganske vondt å være misunnelig, men det smaker enda verre å være ekstremt sjalu.

 

GODE TING KOMMER TIL DEN SOM VENTER

 

Å heie på sine kollegaer, venner eller andre skal være en lett sak å gjøre. Si det høyt, si det med mening og vær stolt over å rose andre med deres fremgang uansett hva det gjelder. Det føles faktisk utrolig godt når man kan klappe noen på skuldra å si godt gjort, dette fortjener du. Å være bitter, sur og sint for at det ikke gjaldt deg gir deg ingenting, men ha tålmodighet, jobb mot målet så skjer det ting for andre også. Andres fremgang betyr ikke slutten for deg, det betyr at du bare må jobbe videre. Vær glad for at andre lykkes, det betyr nemlig at det går an om du vil.

Ha en fin kveld og hurra til alle som fremsnakker andre🎉

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg