Siden sist….

Jeg har ikke helt kommet meg i gjenge her inne enda, tenker at sakte, men sikkert er bra det også. I uken som har gått siden jeg var her sist så har det vært feiring av min bursdag. På lørdag så var det familie på kaffe og kaker på dagen og på kvelden var det middag ute med en kveld på byen etterpå. Kjempemoro! Jeg er så ekstremt takknemlig for alle i mitt liv som gjør hver dag til en bedre dag. 

 

Ute har vi tømt bassenget, slått av varmepumper og er godt i gangbeg med å rydde slik at det er klart for høst/vinter. Med de strømprisene som er nå tenkte vi at det var like greit og slå av strøm vi ikke MÅ bruke. Og jammen er det stor forskjell på kwt pr døgn så nå må det investeres i en ny varmepumpe ute, det er sikkert og visst.  

 

Været leverer hver dag for tiden, men det gleder ikke meg så mye. Den forbaska vepsen stakk meg forrige uke så nå er jeg ENDA mer redd for dem. Og de er ikke akkurat vennlige for tiden så jeg er helst ikke ute lenger enn at når jeg ser en så stikker jeg! De er nyttige, men liker de ikke. Typisk høst med sløve, aggressive småjævler kan man si! Håper dere har en fin dagen sånn på sommer’n siste dager.

radith-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer
    1. Å, vepsestikk er vondt 😳 Heldigvis legger de ikke igjen så mye dritt i kroppen. 😉
      Her slipper vi å ta inn annet enn 4 stoler og en grill som er brukt 2 ganger, så det går fort 😄
      Håper på fint grillvær i september så vi får brukt opp maten vi kjøpte inn for grilling. Heldigvis ikke mye 😀
      Ha en fin dag. Klem ❤️

      1. Sååååå vondt! Var hovent og klør enda, æsj liker ikke. Vel, her er det MYE som må inn og pakkes ned men det går fint <3 Håper det jeg også, september kan ofte være bra. Ha en fin dag du også klem klem❤

        1. Hadde noen slike dritsekker med vinger etter meg på en parkeringsplass i Svinesund, løp i sirkel der med et par brett med cola-bokser i armene. Folk sto i flokk og lo av meg, men det får være, jeg kom meg hel unna faenskapet 🤪

    2. Gratulerer med vel overstått!💐🌸
      Den vepsen er fæl til å stikke nå når det begynner å bli høst.
      Det er nok lurt å se hvor man kan kutte i strømforbruket nå.
      Ha en fin kveld!🤗

    3. Gratulerer med dagen som var! Fint at du fikk en koselig feiring! Strømmen må spares på – og vepsestikk er vondt! Kos deg så mye du kan med resten av sommervarmen! Klem <3

    4. 🎈🌹 Gratulerer med dagen som har vært 🥳🎉
      Jeg har skikkelig vepseskrekk, og nærmest løper hylende vekk når en kommer i nærheten av meg. Kan le av det, men jeg reagerer ikke så positivt på stikk dessverre. Så jeg skjønner deg godt. Ha en fortsatt fin onsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg