Sist gang jeg…

…Spiste   

Det ble grandis til middag, glemte helt å tenke på mat i dag 

…Snakka i telefonen   

Min svigermor ringte i ettermiddag   

…Sendte sms   

Til mamma da jeg var på butikken og tenkte kanskje det var noe hun trengte som jeg skulle handle for henne.   

…Irriterte meg over noe   

Går med en litt evig irritasjon i kroppen ang psoriasis under fotbladet, hvem klarer å gå uten sko i flere dager da, ikke jeg, så da irriterer jeg det.  

…Så på film/serie/dokumentar/youtube  

Ser på The ultimatum på netflix innimellom når jeg har tid!   

…Tok et bilde 

Det var dette  

…Brukte penger  

Kjøpte noe brus på butikken i dag 

…Bekymret meg  

Må ha vært når vi oppdaget for mye støp på badegulvet!   

…Leste et blogginnlegg  

Uff, husker ikke hvilket, leste noen i dag tidlig, men jeg skal i gang med det snart.

…Jeg var redd  

Ikke vært så mye redd i det siste  

…Jeg googlet  

Mitt siste søk var : “Når kan man gå på fliser etter legging” 

… Jeg gråt 

Lenge siden og det er en bra ting. 

… Jeg syns noe var ekkelt 

Vel, det var når jeg tok inn en bolle med lapskaus jeg hadde satt ut på verandaen for veldig lenge siden som jeg helt har glemt. Den var ikke brun lenger! Ekkelt 

…Var takknemlig 

Jeg er så ofte takknemlig, plutselig så kan tanken slå meg om den minste lille ting jeg er takknemlig for.🥰

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

22 kommentarer

Siste innlegg