Sist gang jeg

Gråt

Det er en stund siden, men det var nok en kveld når frykten tok meg for coronaviruset en gang i mars. En dag der jeg innså at dette kunne være farlig for meg og mine rundt meg. Jeg var skikkelig livredd faktisk, er redd for dette enda, men takket være dugnadsånd så er det en viss kontroll på dette nå………enn så lenge.

Var sint

Det er utrolig lenge siden, så lenge siden at jeg ikke husker det. Jeg blir ikke så mye sint, men jeg blir skuffet.

Lo

Det er daglig, et eller annet Rune og jeg sier eller gjør får meg til å le hver eneste dag.

Sendte melding

Det gjorde jeg rett før jeg startet på dette innlegget, da sendte jeg en melding til mamma for å høre hvordan natten hadde vært.

Så på serie

Det gjorde jeg i går kveld, da så jeg på Temptation Island. Skjønner faktisk ikke at folk blir med på sånt, men underholdning for meg.

Var bekymret

Uff, jeg er en veldig bekymringsfull person og bekymrer meg alltid for noe. Ikke alt i samme grad og ikke til alle døgnets tider, men liker å vite at mine har kommet trygt frem hvis de er på enten flytur eller kjøretur feks.

Vi var på Norgesferie

Det var 3 år siden tror jeg, da kjørte vi til Ålesund, og der var det så fantastisk fint. Da var vi selvsagt innom Geiranger også. 

Søkte på google

Det gjorde jeg i sta, fordi jeg skulle finne ut hvilket ukenummer det var neste uke.

Jeg spiste

Det var til middag i går, da spiste vi kylling og jordbær til dessert.

Hørte på musikk

Vi har radio på stort sett hele tiden så musikk hører jeg på hele tiden nesten.

Jeg drakk alkohol

Eh…. Det var vel et glass hvitvin og en corona for noen uker siden da det var så utrolig varmt.

Jeg var redd

Når jeg våknet opp tidlig en morgen til det verste tordenværet ever, da var jeg skikkelig redd.

Illustrasjonsbilde

Ønsker dere en fin fredag 🌹

honey-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🙏❤

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg