Sist gang jeg

Gråt

Når jeg tenker gråt så tenker jeg at tårene kommer frem, ikke sånn hysterisk gråt liksom. Men på fredag kom det noen tårer, det gikk fort over heldigvis. Men alt blir på en måte så mye bedre når man bare lar det gå sin gang og la de komme istedet for å kjempe for å holde inne.

Var sint/ble skikkelig glad

Jeg er sjeldent sint på noen, men kan bli skikkelig på randen av sinne på ting. Så jeg må si at jeg ikke kan huske når jeg sist var sint på ordentlig. Jeg gjør om denne posten til noe annet enn dette, for forhåpentligvis vil jeg fortsette å ikke bli sint. Så fra nå av blir denne borte og erstattet med neste post.

Ble skikkelig glad 

Når forsikringa fortalte oss at julen er reddet og vi får en flunka ny innredet kjeller til jul. Pluss at vi fikk oppfylt et viktig ønske når det først ble som det ble. Lo

Det gjorde jeg i dag, Rune og jeg er flinke til å se for oss scenarioer. Pluss at vi fort kan lage noen, og da ler vi oss skakk. Humor er viktig i hverdagen.

Spiste snacks

Det var tross alt lørdag i går så da forsvant en pose popcorn rett ned hehe.

Ble inspirert

Stine lagde enda en spilevegg, til gangen med knotter. Vel, det blir forandring i planene for gangen nede 🤷‍♀️

Sendte melding

Det var nå i sta da mamma sendte meg en melding jeg svarte på.Så på serie

Det begynner å bli en liten stund siden, da så jeg på Emily in Paris. Har du ikke sett den så anbefaler jeg deg det, den er kjempefin.

Var bekymret

Det var også i dag. Jeg begynte å sparkle på sidene i trappen og begynte etter trinn 2 å bekymre meg for at jeg gjorde det verre med dette. Fant til slutt en metode som fungerte slik at det ble bedre og jeg så hvor mye det har å si å bruke lang tid på grunnarbeid.

Søkte på google

Jeg leste om huset til Tone Damli en eller annen plass i dag, så jeg søkte på Boligpartner for å kikke på dette herskapelige huset hun/de bygger. For et vakkert hus og med slike trapper i entreen som jeg elsker.

Jeg spiste

Mellom verktøy og rot koste vi oss med levende lys og en bedre middag. Noe så enkelt som kjøttpølse og spagetti, kjedeligste middagen som finnes faktisk. Men sånn blir det når man ikke handler før kl 22.50 på en lørdagskveld. Men mat er mat og det smakte jo godt. Hørte på musikk

Tidligere i dag var det musikk i stua og denne helgen har det vært mange fine låter på gang.

Drakk alkohol/var på fest

Helt ærlig, det husker jeg ikke. Sykt lenge siden må jeg si.

Jeg var redd

Sist det tordnet, noe som var forrige uke faktisk. Det kom helt uventet, skjer ikke ofte i slutten av oktober det.

Ha en fin kveld alle sammen og husk at jeg setter pris på ditt besøk her på bloggen min.

anjellie-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg