Sist gang jeg…

…Spiste  

Det var en mellombar for et par minutter siden, var egentlig ikke sulten, men litt fysen bare. 

…Snakka i telefonen  

Min mamma da vet du.  

…Sendte sms  

Rune, jeg sendte han noen mål på badet for å vite hvor vi hadde det. Han har litt mer kontroll på slikt enn det jeg har kan man si.   

…Irriterte meg over noe  

Irriterer meg hver dag over noe utslett jeg har fått overalt, legen igjen i morgen!  

…Så på film/serie/dokumentar/youtube 

Så på Fallet i går, en dokumentarserie om Boing og 2 flyulykker som skjedde med kort mellomrom på helt nye fly. Fikk med meg nesten alt, men du vet… jeg sovna litt innimellom.  

…Tok et bilde

Det var dette på Megaflis i dag 

…Brukte penger 

På en vikinglotto kupong når klokka var 17.56 i dag. 

…Bekymret meg 

Vel, noe er det hele tiden, men jeg prøver å slutte med bekymringer.  

…Leste et blogginnlegg 

Leste noen tidligere i dag og det siste jeg var innom var Mammapaahjul.blogg.no 

…Jeg var redd 

Det er jammen meg lenge siden og godt er det.

…Jeg googlet 

Googlet etter fliser sist.

… Jeg gråt

Når dette skjedde.

… Jeg syns noe var ekkelt

Når Rune slo på den derre pimple popper på tlc her om dagen, ÆSJ!!

…Var takknemlig 

Ha en fin fin kveld  🤗

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

 

 

13 kommentarer

Siste innlegg