Skal man dele, så skal man dele! 

Når jeg la meg i går så begynte jeg å hoste og hoste, det knitret i halsen og det var jo irriterende i seg selv. Men så våknet jeg klokka 03.3o i natt, da fant jeg ikke fjernkontrollen til senga for jeg hadde så klart sovnet sittende igjen. Kjente at jeg var såpass inne i søvnmodus at jeg hadde sovnet igjen om jeg kunne kjørt meg ned. Men jeg ville ikke begynne å romstere og leite fordi jeg visste at Rune skulle opp kl 05. Så jeg listet meg ut av rommet og tenkte at jeg fikk heller gå og legge meg igjen når han kom opp. Da kunne jeg i hvert fall slå på lyset for å finne den j..la kontrollen.

 

Så når jeg endelig fikk lagt meg igjen klokka 05.05 så slet jeg litt med å sove, for da ble jeg redd for å forsove meg. Skulle jo tross alt snart opp igjen, men 1 time fikk jeg sovet og det var bedre enn ikke noe. Sånn, da vet dere hvordan natten min har vært, det er jo kjekt å vite ikke sant. Skal man dele livet sitt så skal man dele livet sitt! 

 

I dag skal jeg lage figuren Timon, en venninne skal nemlig ha en løvenes konge inspirert kake kommende helg som jeg skal hjelpe henne med. Det er så moro og da spesielt når jeg faktisk får det til, det er jo litt innvikla figurer faktisk. Så heldig er jeg som liker en utfordring på slike ting, pluss at jeg liker slikt pirkearbeid. Så da har jeg en plan noen timer senere i dag, men aller først så SKAL jeg ta en liten powernap. Skal også planlegge både pynt, mat og snacks til halloween fest for barna til helgen. Kanskje noen “skumle” cupcakes, eller kjeks.

Ønsker deg en fin dag!

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

4 kommentarer

Siste innlegg