Skjønte virkelig ingenting!

Hvordan i all verden skal jeg gjøre dette var min første tanke når jeg i dag skulle sende min aller første faktura til Egmont. Jeg tror jeg har opprettet bruker på alle fakturerings sider som finnes, men likevel ikke skjønt helt hvordan jeg skulle gjøre det. Eller, jeg har jo skjønt noe av det som sto skrevet der, men langt ifra godt nok til å utføre det jeg skulle.

 

Jeg har snakket noen ganger med Monica Vederhus på messenger og tenkte at jeg skriker om hjelp hos henne så kanskje jeg kan få sendt den. Å jada, min reddende engel hjalp meg gjennom HELE prosessen via en side jeg IKKE hadde opprettet bruker. Hun tok meg igjennom alt steg for steg og nå er fakturaen sendt. Phuuuu og Jippi!

 

Tusen hjertelig takk for hjelp Monica ❤ Jeg har følt meg som en som burde hatt fakturering for dummies bok i dag. Men med din hjelp så tror jeg at jeg skal klare det selv neste gang. Hvis ikke, så roper jeg ut på nytt, det er moro å spørre om hjelp når svaret er så klart jeg kan! Er ikke bare bare å vite hvem, hva og hvor første gangen. Men med god lærdom så kom jeg i mål….. endelig.

Ha en god natt alle sammen ❤

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

 

10 kommentarer
    1. Jeg slet også første gangen. Fikk hjelp fra et firma gratis første omgang. Men etterpå ville dem ha betaling hver måned for jobben og jeg som ikke tjener mye å bloggen kan ikke betale dem.
      Neste gang fant jeg en side hvor det viser hvordan man lager faktura, men det var ikke helt rett heller. Men egmond påpekte hva som var feilen og fikk rettet det og Egmont godkjente det og fikk min andre betaling fra Egmond. Nå har jeg laget en mal. Håper at det blir litt å tjene igjen neste gang:)
      Lykke til med deg:)

      1. Oi det var rart da, men godt det ordnet seg 👍 ja man er litt «grønn» når det kommer til ting man aldri har gjort før 🤦‍♀️ Men man lærer på veien 👏🏻👏🏻

        Takk 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg