Skritt skal det bli uansett! 

Så var det fredag og i dag skal det gjøres litt av hvert her. For det er både vaske og bakedag, starter med vasken og skulle vel egentlig vært i gang allerede. Men, i dag har jeg brukt morgenen på å sette Rune inn i appen Lifesum. Jeg syns den er så genial å bruke til å holde kontroll på kaloriinntak og bevegelse, noe som er kjekt når man ønsker å komme i form. Kjenner at man blir litt opphengt i skrittene pr dag og det er jo bare positivt. Jeg tenker at jeg skal ha som mål i første omgang om å i hvert fall nå 5000 skritt pr dag, så kan det heller øke etter hvert.  

 

Personlig trener jeg ikke for å bli yngre, men for å bli eldre!!

 

Rune har allerede lagt ut på langtur tydeligvis, da han fikk over 10.000 skritt i går så skal han vel slå det i dag tenker jeg. Han har en tendens til å gå ut litt hardere enn det jeg gjør og det er jo helt greit det, jeg bare henger ikke på. Å gå fort hardt ut viser seg jo gang på gang å ikke være holdbart, så jeg tenker å ta det litt roligere enn det. Jeg skal sette på meg apple watch forhåpentligvis i dag, så da tenker jeg at jeg blir overraska over hvor mye jeg faktisk går i løpet av en dag. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg sitter ned så himla mye på dagtid. Så skritt skal det bli uansett! 

Ha en STRÅLENDE fredag

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

16 kommentarer
    1. Jeg lurer på om det var den app’n jeg prøvde for et par år siden, som jeg holdt på å bli gal av. Den maste og maste om alt mulig, så jeg slettet den til slutt. Nå har jeg Fitbit klokke som passer på at jeg rører på meg, og inne på app’n skriver jeg opp det jeg spiser og drikker. Det viktigste er nok ikke hva man bruker, bare at man gjør det 😉

    2. Lifesum er en bra app, ingen tvil om det. Bruker den sånn dann og vann, hehe..
      Høres ut som en godt plan du har lagt – å starte i det små er nok best..det er dette med å lære å krype før man kan gå.
      Ha en flottersfin fredagskveld ❤

    3. Tror det er viktig å ha en app som passer på at en vil klare noe! Jeg bruker en app på telefonen – og jeg har en ganske ny Garmin-klokke! Veldig opphengt i å oppnå det jeg ønsker – viktig for min vektkontroll etter at jeg tok jobben og gikk ned mine 15 kilo! Lykke til – det er moro med kontroll! God klem <3

    4. God morgen 🙂

      Skritt blir det uansett 😀 Fin klokke du har fått! Jeg har lagt min på hylla…
      Men det er jo morsomt å følge med på, som du sier 🙂

      lag deg en fin lørdag 🙂

      1. Jeg skal snart komme i gang med den. Men, det er en tilvenning å bruke klokke også, så vi får se hvordan det går og jeg kommer vel til å bli opphengt i pulsen kan jeg tenke meg. Ihvertfall i starten❤

        Lag deg en fin lørdag du også🤗

    5. Jeg bruker Garmin sin Runner45 nå. Den virker veldig bra, har et veldig godt batteri. her kan jeg spore mange aktiviteter uten å måtte lade i mellomtida. Så litt på iPhone klokka, kaller den det, men den har så dårlig batteritid. Da blir jeg avhengig av å ha med mag lader overalt. Runner45 er vel den billigste modellen, men jeg gikk for batteritid…og det jeg hadde råd til når jeg kjøpte den 😀 Blir ikke millionær av å jobbe i barnehage eller bo aleine 😉

      1. Den er sikkert god nok i massevis og batteritid er så absolutt det viktigste, spesielt for deg som er på lange tider 🤗 Nei man blir faktisk ikke det, men å være millionær er sikkert ikke så gøy likevel hehe. Ha en fin tur i dag🤗

        1. Takk takk. Ble en litt vindfull tur, men jeg har gode klær så det var ikke noe problem. Ja batteri betyr mye for jeg har noen litt lengre turer også. Denna Garmin jeg har kan spore turer opp til 11 timer i strekk. Det burde holde 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg