Skuffelsen var faktisk ganske stor

Jeg spiser ikke godterier og har ikke gjort det på lang lang tid, men i går så bestemte jeg meg for at jeg skulle spise popcorn og du kan tro jeg gledet meg. Drøyde det faktisk så lenge jeg kunne slik at jeg skulle være heldig å ha litt til i dag også. Du veit hvordan det er når man først åpner en pose popcorn, da går hånda automatisk til posen er tom.

 

Men, skuffelsen var faktisk ganske stor når jeg etter 15 ish biter ikke hadde lyst på mer. Det var skikkelig dårlig gjort syns jeg sånn reint egentlig. Er jeg heldig så går det bedre i dag, for ja, jeg har møe igjen som jeg skal “kose” meg med til finalen i dag.

 

Vi skal snart få på oss ullundertøy og gå ut i garasjen og fortsette vårt arbeid. Kanskje vi er heldige og blir ferdig i dag hvis vi er litt effektive. Jeg har både troen på det like mye som jeg ikke har det. Mye jobb, men moro å se resultatet nærmer seg.

Ha en fin 4 søndag i advent

gessele-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg