Slik ble lampen etter fornying

Som dere har fått med dere så liker jeg å fornye ting, gjerne heller det enn å kjøpe nytt. Da blir det akkurat som jeg ønsker stort sett. Disse vegglampene har jeg hatt i mange år og litt etter litt nå har mine sølvting her i huset fått en annen stil. Og da tyr jeg til spray! Jeg har alltid brukt quick, men denne gangen tenkte jeg at jeg faktisk kunne prøve meg på spray fra Jula som koster halvparten.

 

Grunning blir gjort uansett. Og den funka like så bra den syns jeg, ble faktisk anbefalt å kjøpe på jula fra en som jobber i malebutikk. Jeg hadde lyst på noen gull detaljer og valgte derfor å ha den lille kanten rundt i gull, innvendig skjerm og kulene. Da ble det ikke for mye, men det ble en touch av gull. Litt presisjon måtte til, men det er jeg vant til så det ble bra (phuuu). Her er resultatet.

Hva syns du?

luxurious-script-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

16 kommentarer

Siste innlegg