Slik føles det nå…

I gang med ny uke og i dag så våkna jeg 1 minutt før klokka ringte, det var litt godt. Dagen i går var en god dag, jeg var å passet på lille snuppa en liten stund og vi koste oss masse sammen. Hun er jo bare så morsom å ha med å gjøre om dagen, babler og lager morsomme lyder. Ellers så slappet vi av, jeg vasket klær og det ble en god suppe hos mamma etterpå, og denne gangen fordi jeg ba om det, hadde ikke lyst å lage middag denne søndagen, så tusen takk for kjempegod suppe.

Nå har jeg nettopp vært å handlet for noen dager og det er så godt å få gjort tidlig på morgenen. Jeg måtte ut å kjøre likevel siden det skulle være naturskole i dag og de skulle møte opp et annet sted enn skolen. Parkerte i garasjen når jeg kom hjem igjen og plutselig så hørte jeg det smalt i taket og det haglet som bare det. Litt dårlig timing syns jeg, kunne jo ventet til jeg kom inn. Men det hørtes jo så mye verre ut på taket enn det faktisk var. De er så fascinerende disse haglekulene.

Nå nyter jeg tiden inne på kontoret og tenkte at jeg skulle prøve å være litt effektiv i dag. Og det skal ikke bli noe problem, slik føles det nå ihvertfall. Håper deres helg har vært fin og at dere er klar for en ny uke. 😊

honey-script-font

Følg meg gjerne på Instagram og Facebook også ❤

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg