Slik skal jeg IKKE tenke….

Usminket, trøtt, men snart klar for å møte venninnene mine på cafe, det gleder jeg meg skikkelig til. Men først må gammel sminke av, ny sminke på, så er jeg ready to rock he he 👌. Men, en ting som slo meg skikkelig nå på morgenen var… Jeg har ikke noe bilde å legge ved, jeg rekker ikke skrive dette innlegget etter at jeg har sminket meg. 😱 Men, heldigvis så tok fornuften overhånd, og jeg kjeftet litt på meg selv, slik skal du IKKE begynne å tenke.Tenk heller. Neivel, du har ikke bilde.. da får du ta et da…… Nettopp, hvorfor skulle jeg ikke bare ta et, det er ikke verdens undergang å ta et bilde nå og bare legge det ved. Skjerpings! Jeg er jo bare meg om det er med eller uten sminke, så den tanken er død og begravd fra og med NU!!!

Ville bare innom å ønske dere en strålende dag…..med eller uten sminke ❤

-Lene- 🌷

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg