Slossing er ikke noe for meg

Søndagen startet ikke så bra sånn egentlig for min del, for i dag kjennes det ut som om at jeg har vært i slagsmål og fått meg en skikkelig på tygga. Det har jeg heldigvis ikke, men i dag sliter jeg med å bite over ei brødskive til og med. Jeg regner med og håper det er siste dagen med vondt og at alt er glemt i morgen. Det er BARE ei visdomstann som er tatt så jeg burde ikke klage, men det er bare sånn det er. Kjenner at jeg er veldig glad for at jeg ikke er en bokser eller no, de får seg jo en på tygga rett som det er. Slossing er ikke noe for meg, men jeg er likevel lei!

 

Neste uke har jeg bestemt meg for at jeg skal ha en fin smertefri uke, og det gleder jeg meg skikkelig til. I dag er siste dagen og i morgen skal jeg forhåpentligvis ikke ta en eneste smertestillende. Kanskje jeg kan få til å overse vondt’en og tenke at det bare er hovent og ømt. For det er jo nettopp det det er!

 

Men nok om det! I går hadde vi en kjempefin dag, vi spiste vaffel på vaffel og pga det måtte vi hoppe over middagen. Men det var lørdag og da var det helt greit så i dag får vi slå til med lørdagsmiddagen. Vi gikk en tur sammen med våre og hadde enkelt og greit den perfekte dagen i går. I dag så var planen å gå en lengre tur, men jeg står over pga ja dere veit. Jeg tror jeg rett og slett skal legge meg i senga å se på masterchef isteden. Det er jo tross alt søndag og Rune ser på 5 mila i stua.

Ha en fin søndag

mariposa-script-font

Min Instagram HER og min Facebook side HER, følg meg gjerne 🤞

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg