Slow motion går det også

Da var det kvelden etter en lang dag og selv om at dagen har vært lang så har den vært god. Vi fikk begge vært hos lege og jeg fikk medisin mot bronkitt, så nå blir det bare bedre og bedre. Det liker jeg å tenke på for livet mitt er ikke laget til at det må være helt slow motion på alt jeg gjør (som ikke er mye) i dag. Minste lille anstrengelse så kommer hosten, så måtte bare roe helt ned. Men, vi manglet noen pakker til kalenderne så da ordnet vi det, Rune pekte, jeg plukket og bar. Nå er vi i mål og det er godt.

I kveld er det første kampen til Norge og det tenker jeg det er mange som gleder seg til. Ihvertfall jeg! Så jeg ville bare komme innom å ønske dere en fin helg og heia Norge 🥰

christmas-bear-font

Følg meg gjerne på Instagram HER og på min facebook side HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg